✔ ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین تلفنی و ثبت تیکت بصورت 24*7 در تمام ساعات شبانه روز
✔ اعزام کارشناس به محل سایت در صورت عدم رفع خرابی از طریق تماس تلفنی، در ساعات کاری و روزهای اداری ظرف حداکثر 6 ساعت پس از ثبت تیکت و تماس تلفنی و حداکثر 10 ساعت در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل. (در محدوده شهر تهران)
در صورت نیاز به خریداری و تعویض قطعه و اعزام مجدد کارشناس مدت زمان مورد نظر توسط کارشناس اعلام می گردد.
تبصره: در صورت وقوع خرابی در ساعات غیر اداری، مهلت اعلام شده (10 ساعت) از نزدیکترین ساعت روز کاری بعد آغاز شده و در صورت وقوع در ساعات اداری منوط به باقی بودن همان مدت زمان تا پایان ساعت اداری خواهد بود.
✔ بازدید دوره ای ماهیانه (حداقل یکبار در ماه)
✔ کالیبراسیون سنسورهای قابل تنظیم بصورت هر ماه یکبار
✔ خدمات تعویض سنسورهای جانبی معیوب بدون اخذ هزینه بنا به تشخیص کارشناس (شامل پی ال سی نمی گردد)
✔ در اختیار قرار دادن نسخه به روز رسانی شده نرم افزار
✔ آموزش پرسنل مربوطه بدون اخذ هزینه (در صورت وجود)
✔ در این طرح کلیه هزینه های ایاب و ذهاب بعهده آزما می باشد.
✔ راه اندازی مجدد نرم افزار بر روی Clientهای جدید یا سرور بدون محدودیت
در صورت پاک شدن یا از دسترس خارج شدن نرم افزار به شرط رعایت بند 5-5 ظرف مدت 6 ساعت از ثبت تیکت و تماس تلفنی در ساعات اداری و 8 ساعت در ساعات غیر اداری نرم افزار نصب و راه اندازی خواهد شد.