مشتری گرامی

ضمن تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به استفاده از محصولات و تجهیزات هوشمند  سازی محیط (EMS) آزما  شرایط گارانتی محصولات بشرح ذیل می باشد:

  • کلیه تجهیزات منصوبه شامل  12 ماه گارانتی  سخت افزار و نرم افزار  از تاریخ نصب دستگاه و ثبت صورتجلسه در وب سایت azmagroup.ir  می باشند.
  • دستگاه ems دارای لیبل رسمی آزما بوده و دستگاه بدون لیبل و برچسب آزما فاقد اعتبار می باشد.
  • کلیه قطعاتی که که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
  • خریدار با نصب و تحویل دستگاه و امضای صورت جلسه ، شرایط آن را پذیرفته و محصول را بصورت سالم دریافت نموده است.
  • گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی و قطعات داخل آن و سنسورها و از نظر سخت افزار و نرم افزار بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی باشد.
  • هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی ، ریکاوری ،ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی فقط توسط کارشناسان آزما انجام گرفته و محدود به نرم افزار ارائه شده در زمان نصب و تجهیزات منصوبه بوده و افزایش و یا کاهش سنسورها و یا قطعات ،شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
  • در مواقع بروز ایراد نرم افزاری ،با توجه به عدم  امکان دسترسی  کارشناسان بصورت راه دور لازم است که اعلام خرابی از طریق تلفن های پشتیبانی شبکه و دسترسی ریموت به تیم نرم افزاری اعلام گردد.
  • زمان مراجعه کارشناسان در روزهای اداری شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 لغایت 17می باشد .
  • حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی، یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در دفتر مرکزی خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، آزما به همان میزان به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد.
  • چنانچه گارانتی دستگاه به پایان رسیده باشد و یا گارانتی آن ابطال شده باشد، در صورت نیاز به تعویض قطعه، ۱۰ درصد تخفیف به قطعات مذکور داده خواهد شد و در صورت خرید یک دستگاه جدید، 5 درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

شرایط ابطال گارانتی:
الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی
ب : استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در زمان راه اندازی و تحویل
ج : دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز آزما تعمیر شوند.

د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب پلمپ ، مشخصات دستگاه یا هر نوع  دستکاری یا آسیب به دستگاه

ه: خدمات نرم‌افزاری که به درخواست مشتری انجام شود، در کلیه موارد شامل هزینه می‌شود.

چنانچه پس از بررسی و تست فنی ، کارشناسان شرکت مورد خرابی دستگاه را خارج از شرایط گارانتی تشخیص دهند گارانتی باطل و فقط در صورت امکان ، با اخذ هزینه تعمیر می گردد .