کاربردهای های توکن امضای دیجیتال ST3

  • شرکت در سامانه مناقصات و مزایدات
  • امضای الکترونیکی اسناد رسمی
  • احراز هویت (افراد، سازمان ها، نرم افزار و سخت افزار)
  • تأیید صحت و یکپارچگی اسناد و اطلاعات
  • رمزگذاری و رمزگشایی اسناد و اطلاعات
  • انتقال امن اطلاعات در بستر شبکه و اینترنت
  • پست الکترونیکی امن

 

خرید توکن ST3

گواهی الکترونیکی، امضای الکترونیکی، احراز هویت

توکن امضای الکترونیک سخت افزاری کوچک متشکل از ریزپردازنده و حافظه است که از ریزپردازنده برای رمزنگاری و از حافظه برای ذخیره سازی کلید عمومی(گواهی الکترونیکی) و کلید خصوصی استفاده می کند. گواهی الکترونیکی سندی الکترونیکی است که اطلاعات هویتی مالک را در خود دارد.

امضای الکترونیکی سندی الکترونیکی وابسته به گواهی الکترونیکی می باشد که برای امضای اسناد دیجیتال به کار می رود. طبق قانون تجارت الکترونیک هر سندی که با استفاده از امضای الکترونیک، امضا شود سندی حقوقی محسوب می شود و همانند امضای دستی در مراجع قانونی به عنوان سندی معتبر و قابل پیگیری است. پس از صدور گواهی امضای دیجیتال آن را بر روی توکن نصب می کنند.

توکن امضای دیجیتال آزما ST3

توکن امضای الکترونیک ST3 آخرین دستاورد توکن های از نوع نصب خودکار است که سرعت و امنیت بالا را توسط ریزپردازنده 32 بیتی با حافظه 128 کیلوبیتی برای امضای دیجیتالی احراز هویت و رمزگذاری اطلاعات تامین می کند. توکن ST3شرکت SecureMetric مالزی یکی از توکن هایی هست که برای سیستم رمزنگاری از روش رمزنگاری مبتنی بر کلید عمومی استفاده میکند، گروه آزما تنها نماینده انحصاری توکن ST3 در ایران است. این توکن دارای رتبه بندی ارزیابی امنیت و کیفیت از مرکز ریشه می باشد که از طریق این لینک قابل مشاهده است .در حال حاضر توکن امضا دیجیتال توسط بسیاری از بازرگانان، مودیان مالیاتی، بانک ها ، در سایت مناقصات و مزایدات دولت و سایر ارگان ها مورد استفاده قرار می گیرد .توکن آزما ST3 قابلیت بارگیری نرم افزارهای امنیتی و تخصصی را داراست که عموما برای کارکردهای مربوط به گواهی امضای الکترونیکی و احراز هویت استفاده میشود.

مشخصات فنی توکن ST3 :

نحوه استفاده از توکن امضای الکترونیکی