سرور مجازی لینوکس و سرور مجازی ویندوز

سرور مجازی انتخابی هوشمندانه برای افرادی می باشد که می خواهند خودشان منابع سرور را کنترل نمایند از آنجا که قیمت یک هاست اشتراکی خوب با سرور مجازی شرکت ارتباطات فرهنگ آزما تقریبا برابر است شما می توانید با خرید سرور مجازی ایران یک VPS اختصاصی با کانفیگ بالا بجای هاست معمولی، بمنظور نگهداری وبسایت خود داشته باشید.

سرور مجازی ویندوز ایران

سرور مجازی ویندوز بعنوان یک سیستم عامل با محیط گرافیکی می تواند پردازش های سنگین را انجام داد و همچنین می توان همانند کامپیوتر شخصی انواع نرم افزار ها خصوصا آنهایی که را که نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارند ، استفاده نمود ضمنا اگر وبسایت شما با دات نت راه اندازی شده نیز نیاز به سرور ویندوز خواهید داشت.

 مشاهده پلن ها و خرید    شروع از 75000 تومان 

سرور مجازی لینوکس ایران

سرور مجازی لینوکس بعنوان یک سیستم عامل با امنیت بالا و سادگی کارکرد با آن می توان اشاره نمود داشتن هزینه پایین و انعطاف پذیری بالا  باعث شده تا برنامه نویسان و وب مستر ها از آن بعنوان یک سرور مناسب برای نگهداری و راه اندازی وبسایت و خصوصا بعنوان سرور اپلیکیشن های موبایل استفاده نمایند. از دیگر کاربردهای سرور لینوکس وجود پکیج های گوناگونی است که به لطف آنها می توان تنظیمات بسیاری را بر روی سرور اعمال نمود. اگر شما نیاز به یک سرور قوی برای نگهداری وب سایت اختصاصی خود یا سازنمانتان دارید این یک انتخاب مناسب می باشد.

 مشاهده پلن ها و خرید    شروع از 75000 تومان 

ویژگی سرورهای داخل ایران

سرعت بالا

بدلیل مسافت کم سرور ها تا شهرهای ایران لذا پینگ پایین و سرعت لود بالایی بازدیدکنندگان خواهند داشت

امنیت بسیار بالا

حفظ اطلاعات و منافع ملی و جلوگیری از انتشار دیتا با توجه به قوانین کشوری

ترافیک رایگان

در صورت داشتن بازدید بالای وب سایت، بجای دریافت هزینه ماهیانه ما به شما حق اشتراک پرداخت خواهیم کرد !!

پلن های متنوع

با توجه به نیاز خود می توانید سرور مجازی(VPS) خود را انتخاب و سریعا مورد استفاده قرار دهید

چرا سرورهای مجازی دیتاسنتر فرهنگ آزما

آپتایم 99/99%

فایروال قدرتمند

پشتیبانی سریع

دیتاسنتر معتبر

چه سوالاتی هنگام خرید سرور مجازی از خودمان می پرسیم؟

آیا برای راه اندازی یک سایت حتما نیاز به یک سرور مجازی داریم؟

 لزوما نیازی به خرید سرور مجازی نیست، اما بهترین انتخاب سرور مجازی هست، چرا که علاوه بر امنیت بالاتر تمام امکاناتی را که یک سایت ایده عال به آن نیاز دارد را می توان در سرور مجازی سفارشی کرد

آیا برای راه اندازی سایت روی سرور مجازی حتما نیاز به کنترل پنل داریم؟

کنترل پنل تنها برای ساده سازی کنترل سرور می باشد و حتی باعث می شود تا رم و سی پی یو ی بالاتری خریداری کنیم، همچنین کنترل پنل هایی مانند Cpanel و DirectAdmin نیاز به خرید لایسنس بصورت ماهیانه یا سالیانه دارند. همچنین ما برای راه اندازی یک سایت بدون کنترل پنل مطالبی تدارک دیده ایم تا شما بتوانید در کمتر چند ساعت سرور خود را پیکر بندی نمایید.

سرور مجازی ایران چه برتری نسبت به VPS خارجی دارد؟

سرعت بالا، پینگ پایین، امنیت بیشتر، عدم قطع ارتباط حتی در صورت قطع شبکه اینترنت

چه منابعی برای یک سایت تازه کار نیاز هست؟

معمولا برای شروع حداقل منابع، – یعنی یک هسته CPU و یک گیگ رم کافی هست البته بعد از خرید و تست منابع می توانید آنها را افزایش دهید.

سرور مجازی چه کاربردهایی دارد؟

با توجه به نوع سیستم عامل ، یک سرور مجازی می تواند کاربردهای گوناگونی داشته باشد بعنوان مثال برای انجام کارهایی که نیاز به محیط گرافیکی دارد یا نیاز به اینترنت مستمر دارد مطمئنا سیستم عامل ویندوز مناسب خواهد بود و برای راه اندازی سایت و برای سرور اپلیکیشن های موبایل، یک سرور لینوکس گزینه مناسب تری خواهد بود